11 January 2012

mudah dot my

Dapat news, my sefufu yg baru kahwin last Nov dah pon ngandung. Maka dgn ini secara rasminya mereka telah melangkah bendul aku dan secara rasminye jugak telah “menewaskan” aku selaku cucu sulung tapi tang beranak tak berapa nak sulung (hape punye ayat nih).
Mintak maap tokwan, cucu sulungmu ini tak dpt produce cicit sulung jugak. Cucu tokwan yg tak berapa sulung tu rezekinye dapat dulu. Anyway aku tumpang hepi (jauh kat sudut ati paham2 jelah ye). Untungnye dorang, mudah dapat se-mudah.my.

5 comments:

Nur Qaseh said...

bila dgr kabar org mengandung kita pun hepi je kan..tp lps tu hati pun xtau nak kata apa..sedih,hampa,rasa nak nangis je..lbh2 lg org yg dah prgnant tu saudara terdekat, nak2 pulak yg baru je kawin..apa nak buat kan, blm sampai rezki kita...SABAR....huhu

❤ Cherry ❤ said...

btull... sabar je lah.

Umaira + Umar said...

SAbar adalah kekuatan kita

Nia said...

kalau saya, sepupu jangan cakaplah, adik sendiri pun dah melangkah bendul. Sorang lagi adik baru kahwin Nov aritu. Harap-harap kali ni giliran saya pulalah dulu...cedih juga...

♥ Cherry ♥ said...

nia dearie, camtulah kisah kite ni yek.. menjeruk rase tgk org yg dpt dulu. anyway tu semua rezeki dariNya..